Zapraszam do złożenia oferty na usługę:
” Dożywianie podopiecznych Centrum Usług Społecznych w Pieszycach”
Zamawiający:
Nabywca:
Gmina Pieszyce
NIP 882 100 60 77
Odbiorca:
Centrum Usług Społecznych
ul. Kopernika 124
58-250 Pieszyce
Adres e-mail: cus@pieszyce.pl
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie oraz wydawanie na terenie gminy Pieszyce gorącego jednodaniowego posiłku w okresie od 20.01.2025 r. do 30.04.2025 r. przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku dla min. 30 osób dziennie, w stosunku do których zostały podjęte decyzje o finansowaniu ich dożywiania przez Centrum Usług Społecznych w Pieszycach. Liczba osób może ulec zwiększeniu do 50 % .
2.Przez gorący jednodaniowy posiłek Zamawiający rozumie: zupę o pojemności min. 500 ml z wkładką i pieczywem (1 bułka lub 2 kromki chleba) lub drugie danie w postaci wkładu mięsnego z dodatkiem ( np. ziemniaki, kasza, ryż, makaron) oraz surówki.
3.Wykonawca zobowiązuje się, że przygotowany posiłek będzie pełnowartościowy pod względem odżywczym, różnorodny, sporządzony zgodnie z zasadami żywienia opracowanymi przez Instytut Żywności i Żywienia o temperaturze 50-60 stopni Celsjusza.
4.Posiłki będą wydawane do zamykanych, czystych naczyń przynoszonych przez klientów w lokalu Wykonawcy lub innym miejscu wyznaczonym przez Wykonawcę i do tego przeznaczonym na terenie miasta Pieszyce lub wydawane klientom w zamkniętych naczyniach jednorazowego użytku uprzednio przygotowanych pod względem higienicznym.
5.Ilość posiłków może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości posiłków w skali dziennej, miesięcznej czy też w całym wskazanym okresie w zależności od potrzeb, a Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje żadne roszczenie.
6.Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć posiłki własnym transportem, jeśli miejsce wydanie posiłku będzie różne od miejsca siedziby Wykonawcy. Transport posiłków będzie odbywał się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
7.Godziny dostarczania i wydawania posiłków zostaną ustalone między Zamawiającym,
a Wykonawcą.
8.Klienci uprawnieni do korzystania będą wskazani na liście przekazanej przez Zamawiającego Wykonawcy przed rozpoczęciem realizacji usługi i w przypadku zmian. Klienci odbiór posiłku będą potwierdzać własnoręcznym podpisem. O ilości wydanych posiłków Wykonawca będzie informowany w sposób uzgodniony z Zamawiającym.
9. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki, o nie gorszej jakości na swój koszt, z innych źródeł.
10.Tygodniowy jadłospis powinien zawierać nie mniej niż 3 posiłki w postaci drugiego dania.
11.Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności dań w okresie kolejnych 5 dni.
12.Gramatura posiłków, ich wartość odżywcza i energetyczna musi być zgodna z określonymi normami i wytycznymi Instytutu Żywności i Żywienia i uwzględniać rację pokarmową dla osób dorosłych.
13.Realizacja przedmiotu zamówienia następuje przy wykorzystaniu produktów i narzędzi Wykonawcy.
14.Ciepły posiłek musi odpowiadać normom odżywczym obowiązujący w tzw. Punktach zbiorowego żywienia tj. posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzane z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności.
15.Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1257 z późn. zm. ) oraz zgodnie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy.
16.Wykonawca będzie przygotowywał i wydawał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz ponosił odpowiedzialność za ich przestrzeganie.
17.Przygotowywanie posiłków będzie miało miejsce w lokalu Wykonawcy.
18.Lokal gastronomiczny Wykonawcy wraz z zapleczem, w którym będą przygotowywane posiłki, musi posiadać zezwolenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie w nim działalności gastronomicznej.
19.Warunki zapłaty za wykonane zamówienia:
1) Zamawiający pokrywa 100% kosztów posiłków
2) Rozliczenie za wykonane usługi będzie następowało na podstawie faktur miesięcznych wystawionych przez Wykonawcę na podstawie faktycznej ilości wydanych posiłków w danym miesiącu potwierdzonej przez Zamawiającego.
3) Wartość faktury stanowić będzie ilość posiłków x cena jednostkowa posiłku zawarta w ofercie. (cena brutto tj. z podatkiem VAT)
4) Cena jednostkowa podana w ofercie nie będzie ulegała zmianie przez okres trwania umowy.
5) Zamawiający ureguluje należność w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury.
II.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania umowy: od 20.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
III. WYMAGANIA I WARUNKI ZAMAWIAJACEGO.
1.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonania działalności gospodarczej w zakresie pełnienia usług gastronomicznych
2.Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi i uprawnionymi do wykonania zamówienia
IV. KRYTERIUM WYBORU OFERTY
1.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.
2.Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny brutto za jeden gorący posiłek.
V. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I SKŁADNIA OFERT
1.Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy. W przypadku składania oferty, w siedzibie zamawiającego lub pocztą, na kopercie należy umieścić napis: Oferta na usługę ”Dożywianie podopiecznych Centrum Usług Społecznych w Pieszycach ” .
Ofertę należy złożyć do dnia 15 stycznia 2024r.(środa) r. do godz. 12.00
2.Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3.Wykonawca złoży ofertę na formularzu stanowiącym zał. nr 1 do zapytania ofertowego.
1. formularza oferty (załącznik nr 1);
2. oświadczenia Wykonawcy, iż dysponuje on odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi i uprawnionymi do wykonania zamówienia (załącznik nr 2);
3. przykładowe tygodniowe menu
Wykonawca, którego oferta została wybrana zostanie zawiadomiony telefonicznie o terminie i miejscu zawarcia umowy na świadczenie usług objętych niniejszą ofertą.
Agnieszka Koźmińska
Dyrektor Centrum Usług Społecznych
w Pieszycach
dnia, 08.01.2025